No hi ha articles
Els preus inclouen l'IVA
R015
Nou article
Novembre i desembre 2012.
Quantes vegades hem sentit criticar i ridiculitza la feina de mestre o professor? Quantes vegades hem vist i escoltat ciutadans amb la solució als “problemes educatius” del nostre sistema escolar? Quantes persones alienes a l’escola diuen als mestres… continuar llegint →
A l’escola amb el cos: la ràbia, la germanastra desconeguda i rebutjada de les emocions
Giuseppa Lulli
Els sistemes de representació sensorial i el seu ús en l’aprenentatge (III)
Encarna Vallespí
El triangle alveolar, un punt conflictiu
Montserrat Massana
La relació de l’adolescent amb les persones significatives
Montserrat Castellana
Célestin Freinet
Equip de Redacció de PrisMa
Enriqueta Garriga
Mestra, logopeda i psicòloga
El consell d’escola
Equip de mestres de l’escola Barrufet,
curs 2011-2012
Ioga i educació
Dolors Garcia
Per què aprendre col·laborant? Aprendre matemàtiques amb Sangakoo
Eulalia Alemany
Pere Monràs
Una altra educació és necessària i possible
José Manuel Andueza
Petits grups de llenguatge i atenció a la diversitat
Matilde Molinero
Llibres i pel·lícules
El desenvolupament de les emocions. Implicacions curriculars en l’escolaritat obligatòria,
de Mireya Abarca
Ça commence aujourd’hui,
de Bertrand Tavernier
Editorial | PrisMa Edicions Psicopedagògiques SL |
Idioma | Català |
Dimensions | 17 x 24 cm |
Núm. pàgines | 63 |