No hi ha articles
Els preus inclouen l'IVA
R010
Nou article
Novembre i desembre 2011.
Encara que passin desapercebudes, les neurones també estan a l’aula. El nivell d’activitat cerebral dels alumnes, tot i que només estiguin asseguts atenent, és trepidant. Les neurones serveixen per rebre i transportar informació. Ens permeten… continuar llegint →
El procés d’adopció
Ivon Oviedo
Les dificultats de lectura i escriptura i les emocions
Carme Timoneda
La consciència fonològica i el seu paper en l’aprenentatge de la llengua escrita
Enriqueta Garriga
Ensenyament d’actituds lingüístiques
Josep Vicent Mas
John Dewey
Equip de Redacció de PrisMa
Climent Giné i Giné
Degà de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna (URL)
Accions i no paraules Susana Soler
Anna Vilanova
El Circ Social: una eina educativa i de transformació social
Antonio Alcántara
Toni Llotje
Joan López
Apadrinament de la lectura
Silvia Elósegui
Cristina Signes
La Lectura Fàcil, una eina per superar les dificultats lectores
Laia Vidal
L’enriquiment de la classe de psicomotricitat mitjançant grups heterogenis
Josep Rubiol
Llibres i pel·lícules
L’escola contra el món. L’optimisme és possible
de Gregorio Luri
Buda az sharm foru rikht
de Hana Makhmalbaf
Editorial | PrisMa Edicions Psicopedagògiques SL |
Idioma | Català |
Dimensions | 17 x 24 cm |
Núm. pàgines | 63 |