No hi ha articles
Els preus inclouen l'IVA
L001
Nou article
Moisès Esteban Guitart.
Un dels temes recurrents en l'actual agenda social, educativa i política és la identitat. Com a vivència de nosaltres mateixos i d'allò que ens envolta, la identitat ens permet regular i orientar les nostres vides, així com solidaritzar-nos amb diferents grups humans.… continuar llegint →
Moisès Esteban Guitart (Berga, 1981) és Llicenciat en Psicologia i Filosofia per la Universitat de Girona i doctor en Psicologia (Programa de Doctorat Interuniversitari en Psicologia de l’Educació). Ha ampliat estudis a la Universidad de Salamanca, la Universidad Intercultural de Chiapas (Mèxic) i l’Institute of Psychological Science de la Leeds University (Anglaterra). Ha publicat diferents treballs al voltant de la psicologia evolutiva i de l’educació. Va ser cofundador i primer president (2000-2004) de l’Associació de Recerca i Promoció Psicològica (ARPP). Actualment és professor adscrit al Departament de Psicologia de la Universitat de Girona i membre del grup de recerca “Cultura i Educació”.
Un dels temes recurrents en l’actual agenda social, educativa i política és la identitat. En tant que vivència de nosaltres mateixos i allò que ens envolta, la identitat ens permet regular i orientar les nostres vides, així com solidaritzar-nos amb diferents grups humans. El llibre examina els orígens de la identitat a través dels camins traçats per la psicologia evolutiva i de l’educació. Després de situar les coordenades de les societats contemporànies, globalització econòmica i pluralització de les formes de vida, l’autor analitza les principals teories psicològiques sobre el desenvolupament humà (Wallon, Piaget, Vygotski, Bruner, Bronfenbrenner), així com les derivacions contemporànies (neuropsicologia cognitiva, psicologia cultural) per, finalment, presentar un model funcional del desenvolupament de la identitat al llarg de les diferents etapes educatives (infantil, primària i secundària). L’objectiu és triple: per una banda, es pretén descriure els principals canvis biològics, psicològics i socials que succeeixen al llarg de les etapes educatives; per altra banda, es tracta d’explicar aquests canvis; finalment, es descriuen diferents programes d’intervenció educativa.
ISBN | 978-84-613-5205-0 |
Autor | Moisès Esteban Guitart |
Editorial | PrisMa Edicions Psicopedagògiques SL |
Any | 2009 |
Edició | Primera |
Col·lecció | ELS PRISMÀTICS |
Idioma | Català |
Tapa | Tova |
Dimensions | 17 x 24 cm |
Núm. pàgines | 320 |